•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 september 2020

Av Michael - 21 september 2020 16:26



Ja det var nästan krav på det när frun valde

mig att dela brevlåda med. JAG med mina stora fötter

skulle stå vid spisen och frun canpa i tvättstugan och

dansa med dammsugaren...

 

Nu kommer säkert många kvinnor tänka

vilken mansgris. Men till mitt försvar så har jag

ingen underhudsfett, dålig blodcirkulation OCH diskbråck

som ger mig kramper i armarna efter 2 minuter med dammsugaren.

 

Ibland tar jag dock tag i dammsugaren och ibland

tar jag ledigt från köket med. Inte idag för det blir Kalops

på nötkött som kokat i över 2 timmar och doftar underbart

su frun så då har man lyckats. Till detta har frun gjort såsen och ris.

 

Ärligt talat enormt hungrig så

nu orkar jag inte skriva mer.....

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards