•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 september 2020

Av Michael - 25 september 2020 08:16

40 Dagar...


Så var det då dags.

Kommer det bli bättre eller är en operation

enda lösningen ?

 

Hoppas att laseroperationen idag ger något

som får mig att tro det ska kunna bli bättre.

1½ vecka som halvblind gör att jag tappar gnistan...

 

Varje morgon jag vaknar så hoppas jag att ögat har

läkt men blir besviken varje gång. Enda positiva är väl att jag

inte vaknar med ögat fyllt med blod.

 

Ju mer man läser om blodtrycket och dess effekter

ju sämre mår jag. Inget man gör blir rätt, måste komma

på en lätt lösning för att få foten att läka och det görs genom

att sköta sockret, lite rörelse.

 

För att sen sköta sockret ska jag sköta sockret, kosten och motion...

Ja det är en märklig balans. Man kan inte lära gamla hundar att sitta

säger min hustru så det börjar bli dags att överbevisa detta eller ?

 

NU till ögonmottagningen........

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards