•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 september 2020

Av Michael - 27 september 2020 19:53



Tänk att en annan person kan sätta

sådan skräck i mig. Har haft Loppis öppen men mest suttit

inomhus och ärligt talat haft ett djupt hål av oro för att

personen ska komma rullande in i sin bil på vår gård.

 

Haft sån enorm oro över att jag inte

kunde lära mig hålla käft rent ut sagt. Men nu får man stå

sitt kast och hoppas att allt kommer gå bra.

 

Hustrun lovade mig att OM Hen kommer hit ska hon

sticka stiletterna i magen på personen... Inte för att ta livet ur

men snarare ge en varning. Lät värre än det låter men

skrämmande är det. Fattar inte hur hon blev så stark i psyket

helt plötsligt.

 

Kan säga att denna oro är inget vidare

för mitt redan höga blodtryck så vem vet hur detta slutar.

Har gått en dag och jag har redan grävt ett hål djupt ner

och vet inte ärligt hur jag ska kunna ta mig ur det.

 

Nää nu tänka på annat en stund.

Känner en djup ångest växa inom mig

och sätter hela kroppen ur balans...

 

Sov gott, ni som kan.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards