•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 september 2020

Av Michael - 23 september 2020 14:16



Hustrun kommer troligen inte gilla detta 

men roligt var det.

 

Satt ute i helgen och kvällsfiskade en timma kanske.

Kalla vindar och bara jag som provade attbottenmeta.

Nappade lite men inget som fastnade.

 

Hustrun satt med mobilen och blev nyfiken

på var vi satt och fiskade. Hon tystnar en kort stund sen frågar hon mig

- Heter verkligen gatan "unna-med road" ???

Tro mig jag fick klump halsen av skratt.

- Kanske blir bättre om man läser det på engelska sa jag.

- Un named road

som betyder "okänd väg"

 

Vi skrattade så vi tjöt och tur vi var där ensamma.

Orden kommer följa henne ett tag framöver gissar jag.

På kvällen när vi skulle lägga oss brast hon ut i fånskratt

som hon inte fick stopp på så då körde vi i canon tillsammans...

 

"oops she did it again"

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards