•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 september 2020

Av Michael - 24 september 2020 11:13



Ganska tråkig tid...

Ensamt, tyst, stilla och inte en själ att prata med.

Tur det kommer kunder och shoppar trots att vi

inte har öppet förrän till helgen.

 

Fattar inte hur många människor säger de klarar sig

eller att det är gött och vara ensam och det är skönt när ens

respektive är borta. Verkar som kvinnor klarar den biten bättre

än vissa män.

 

Jag är inte en av dom som gillart.

Hatar vara ensam!

 

Men nu har jag fått pratat av mig, skrivit av mig

och snart är kärleken hemma och jag ska göra ärtsoppa

och steka pannkakor lite senare.

 

Äter DU samma sak på torsdagarna ?

Kanske inte alla torsdagar på året för det tar för lång tid.

Ibland blir det ugnspannkaka som lyxas till med lite bacon...

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards