•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 april 2022

Av Michael - 3 april 2022 19:48



Ja om jag inte jinxar det hela nu.

Första omgången gick över förväntan efter en bortaseger

i Skellefteå med 1 - 2 och idag följde Färjestad upp med en

4 - 3 seger hemma som satt långt inne.

 

Vill inte säga mer nu för då blir jag troligen

en smula övermodig och säger något jag helst skulle vilja glömma.

 

Helgen för övrigt har varit stillsam

som så många andra helger.

- Du tycker jag är tråkig

gissar jag att hustrun kommer säga men så är

inte fallet och jag har lika stor avsaknad av energi som hon

men skillnaden är att hon har ett heltidsjobb.

 

För att få henne att kunna sova ut blir jag tvingad 

ofrivilligt att hålla mig vaken och själv gå ut med hunden

som brukar gny runt halv 7 så imorse la jag mig runt halv 8

och sov 3 timmar drygt.

 

Hon har varit oförskämt pigg idag så snart

hennes son kommer hem från match blir det väl veckans

sista Breaking Bad avsnitt sen kraschar hon.

 

Tror nästan att jag kanske kommer somna före henne

när jag ikväll ska ta propavan för att slippa ligga sömnlös igen.

Håller kanske gluggarna öppna en timma till sen får det vara nog.

 

Film eller läsa ur boken är söndagens kval.

Läste nästan 200 sidor igår så det kan inte vara så många sidor

kvar tycker jag.

 

Ny vecka, nya möjligheter, nya böcker att läsa

och säkert massa filmer att se nu när hustrun ENDAST

är ledig torsdag och jobbar resten av veckan.....

 

Väl mött igen !

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards