•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 april 2022

Av Michael - 8 april 2022 17:02



"Ooops i did again"

 

Ja det är ju egentligen vår vän Peters ledord

men denna gången står jag för hela kråksången.

Misstaget jag gjorde va att tro FA-skattsedel va samma som att

ha startat företag men så var inte fallet.

 

Får lägga planerna på is ett tag och se

hur framtiden blir.

 

Våren verkar ha kommit på villovägar.

Snöar var och varannan dag utan att göra någon glad.

Vi har bytt till sommardäck så det får gärna sluta nu för jag vill

sitta ute och grilla på altanen.

 

Hustrun ska jobba hela helgen så det är skönt att

det blir hockey imorgon igen så slipper jag ensamheten och kan

skrika i högan sky när vi (förhoppningsvis) kastar ut Skellefteå från

slutspelet.

 

Hoppas verkligen inte att de möter Kråk-Indianerna i semi för då

kan det bli krig på Facebook. Utav alla onda ting vill jag verkligen INTE

möta just dessa torskar i semifinal...

 

Nää om man kanske skulle börja med maten.

Skala potatis, göra mos sen steka köpta köttbullar för omväxlings skull.

Häner inte ofta men idag är jag en smula enkelspårig och lat.

 

Hade hustrun ätit kött i någon form

skulle det vara MINA köttbullar men nu känns det som man

vore ungkarl om man ser till maten sett.

 

Önskar er alla en härlig fredags kväll.......

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards