•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 april 2022

Av Michael - 6 april 2022 13:37



Engagerar jag mig i saker som kanske

inte alls uppskattas men jag gör det ALLTID med

gott uppsåt. Jag kanske inte tolkar det på samma sätt

som vederbörande och det bär emot ibland men jag tränar på det.

 

Har nog tränat på det sen tidig skolålder och det

har väl gått sådär skall medges tyvärr. Humöret kokade över väldigt ofta

och ibland så räckte det inte alltid med att knyta näven i fickan utan den

fick eget liv och det fördömer jag numera.

 

Idag har jag gjort ett litet reklamkort till hustrun som jag

ska göra reklam för på Facebook tills dom blockerar mig..... hahaha

Hoppas att något av de 2 jag gjort faller henne i smaken.

 

Hjälp henne gärna på traven.

Rösta på de ni tycker om please !

 

Förslag 1.

 

 

Förslag 2.

 

 

 

Är verkligen inget proffs men tycker om att

sitta och pilla med olika saker och visst skulle jag kunna göra snyggare

om jag bara hade bättre kunskaper men har troligen inte förstånd

till att lära denna gamla hunden tror jag.

 

Får se om vi får kontakt innan hon slutar

jobbet......

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards