•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 april 2023

Av Michael - 8 april 2023 10:31



Nää kanske inte...


Men man kan med bestämdhet säga att

2022 var inte mitt år alls. Att få veta jag hade tumörer

i ryggen vare sig de var godartade eller inte satte sina spår.


När jag sen fick veta hur det låg till kände man sig

en smula säkrare men det ligger där bak och pyr.


Sen denna j-vla fot som aldrig vill läka.

Börjar ibland tro att det vore enklast att amputera

bort stortån för den ställer till mest med problem.


Läker ena stunden och man får upp hoppet sen 2 veckor

senare gapar det upp ett nytt sår och hånar mig.

- Gå inte ut och gå.

- Gå, rör dig ofta.

- Vila så mycket du kan...

Ja så har dom olika svaret varit från olika

instanser jag besökt.


Har inte gett upp riktigt ännu men ibland 

börjar man undra om detta är för sina ungdoms synder

eller så sitter någon med en voodoo docka och jävlas med mig.


Har några förslag på vilka om så vore fallet.


Påskafton idag och här sitter jag och muttrar.

Hustrun sliter i sitt anletes svett och hoppas på massa

kunder idag på Löfgrens så skynda er dit.


Middag står jag för och idag blir det något.

Ja jag är inte riktigt där ännu men jag har de mesta

ingredienser så vi får se hur det kommer sluta.


GLAD PÅSK på er alla... 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards