•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 april 2023

Av Michael - 24 april 2023 19:37



Samma visa idag igen...

 

Men med små ljusglimtar.

Ganska varmt ute och man hör fågelkvitter.

Alltid en liten tröst efter denna djävulsnatt vi haft.

 

Vid 03 inatt taggade jag ut hustrun som grät av utmattning.

Hunden var ute varje halvtimma med henne sen fick hon sova ut

och jag gick ut sen satt jag vaken med hundarna tills 7-8 imorse

sen orkade varken jag eller Daisy mer och vi somnade i soffan.

 

Hela dagen har varit dimmig och D har lugnat ner sig

under dagen så varför ökar det på nätterna kan man undra.

Hon får minimalt med mat och jag har kokat ris igen och jag hoppas

det får åka med hela vägen och inte som inatt då det kom upp 

2 gånger tyvärr.

 

Imorgon har vi fullspäckat schema.

 

Handla mat.

NÄL (Dietist)

Polisen (Nytt ID)

Mellan detta ska hustrun till en bostadsrättsförening

för en inbokad rådgivning.

 

Tisdag är det NÄL igen (fotvård) och där kommer

resultatet inte vara muntert tror jag. Blev ju som sagt ett

redigt bakslag med nya skorna så dom ska jag kolla på

i mitten av Maj...

 

Alltid är det något

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards