•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 april 2023

Av Michael - 22 april 2023 10:50



Och säger min mening!

 

Efter att ha kollat lite olika serier nu den sista

tiden så har jag den uppfattningen (MIN uppfattning)

att Norska låter roligt, Danska är omöjligt och Finska argsint...

 

Ändå har jag gått varsamt fram och sett olika serier

på Netflix med blandad förtjusning. På norskt har jag sett

serien Ragnarök och den gillade jag. Efter den började jag och hustrun

(tänka sig) att se en dansk igår (Krigare) och ändå om vi endast

hann med ett avsnitt så verkar den lovande så se den Fröken Fredriksson.

 

Förstår ni har undrat vart jag tog vägen.

Har behövt en paus och funderat på livet, fötterna, ryggen

och dessa förbaskade skor som jag tyvärr måste byta ut.

Dom ger mig feltryck och skapar blodblåsor som jag inte uppskattar.

 

Ska in på onsdag igen och få min dom antar jag.

Känns trånga då foten sväller upp och det har nu då uppstått flera

blåsor på tår och undersida och som sen måste klippas upp.

 

Nog med det.

Fattar ni vilket väder vi har haft.

Man kan ju gå ut i shorts trots att det är +13 och igår

var det säkert +20 vid solväggen, ja om man har en i söderläge...

 

Hade önskat att vår Daisy mådde bättre i magen idag

men efter 3 dagar nu så är hon försatt ur spel. Varannan timme

i 2 nätter ska hon ut för att antingen kräkas eller, ja ni fattar.

 

Är annars på gott humör, äter och dricker som vanligt

men allt kommer ut i lös form. Nu ligger hon antingen i soffan

och sover eller solar på altanen som den diva hon är ;o)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards