•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 april 2023

Av Michael - 30 april 2023 15:46



I stundande samtal med vår bildoktor

jagar vi nu tändstift och hoppas att den tänd kassett

som han har funkar.

 

Förslag har kommit in från oberoende källor

att NY bil skall inköpas. Hmmm... Vi har i dagsläget

1½ inkomst och det finns INGET utrymme för att köpa

en nyare bil än den vi har från 2007.

 

Vi får snällt lappa ihop den så gott det går

och hoppas att inga fler fel uppstår. Kanske är det oljeläcka

också som kanske kan ordnas med ny packning.

 

Nu fick jag avsluta sökandet på tändstiften.

Bildoktorn sa:

- Jag fixar! Släpp det......

Ja då får jag väl göra det då och hitta på något annat.

 

Så nu fick vi skickat målvakten på match

på hemmaplan mot VFK och det kan bli en tuff

drabbning. VFK beter sig lite som VRK (rugby) och då blir

säkert någon skadad skulle jag gissa. Bara hålla tummarna

för att det blir en jämn och bra "fight" eller hur man nu ska säga.

 

Sköööna maj välkommen.....

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards