•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Michael - 4 februari 2009 22:09




Min son utbrister först "YES YES YES" sen kommer, men det är ju inte jul nu så varför snöar det...

Får man snällt förklara att snön kan komma mellen november till april ja ibland maj med för den delen.


Somnade en stund igen innan sambon och dottern kom hem. Vaknade precis lagom till att Arga Snickarn började så nu har man fått med 2 program denna vecka...


Imorgon är det lite hockey igen äntligen men ingen match som går i tv eller hör elitserien till utan FBK VS WOLFPACK och efter det är det buffé med spelarna och et är ju en dröm egentligen men man får snällt stanna hemma...


Nä nu ska jag bubbla i mig lite mera blåbärssoppa så jag får koll på magen igen. Hoppas ni alla får en skön natts sömn och sweet dreams.


Godnatt Alla...




Av Michael - 4 februari 2009 15:59




Lugnet har lagt sig och plötsligt fick jag lusten att efter fika hos grannen lägga mig bredvid sonen och se på tv men slockna som ett ljus. Vaknade med enorm huvudvärk som hette duga. Men utan tabletter börjar den sakta sjunka undan så kanske det beror på sidoläge och täta luftvägar...


Ska snart gå ner och göra mat medans sambon tapetar vidare i trappan. Idag blir det köttfärssås och pasta och det går lätt att laga och snabbt att äta. Sen ska sambon köra hem dottern till sin mamma så dottern får låna Mormors solarium igen...


Vad ska ni ha för mat eller har ni redan ätit ?

Hoppas det smakar/smakade gott... Take Care !




Av Michael - 4 februari 2009 11:18




Kom inte längre än till 140 och inget att förakta men hade så gärna...

Men bara att ta nya friska tag och prova igen. 

Vaknade tidigt imorse och hörde hur dottern gick ut och hämtade tidningen för första gången på evigheter...


Undrade lite först vad som kan ha lockat henne att hämta den när jag kom på att hennes pappa var ju med i dagens "headlines" =)

Hade helt glömt av och när det slog mig ville jag inte gå ner och se vad det stod. Skulle dom ha skrivit som jag formulerade mig eller tvärtom. Hur skulle jag se ut på bilden, hade jag på mig... Ja tankarna var många och till slut tog nyfikenheten över och jag tassade ner och hämtade tidningen.


För er som vill läsa mer kan göra det HÄR skriver dock inga autografer utan ni får nöja er med att kopiera sidan och skriva ut den ;)

Hoppas det gör nytta och hoppas dem läser och ser att nu har jag fått nog. Kanske det sker något på detta område som får invånarna i denna lilla sovande by att reagera...


Ciao 4 Now...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards