•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Nervositeten har släppt

Av Michael - 9 mars 2009 09:00




Äntligen och det var inte så hemskt som jag föreställt mig...

En kund kom hit nu på morgonen med sina tröjor och enligt henne skulle maken lämna dem och han var engelsman så det första sambon sa var:

- Du får möta han för du kan engelska...

- Näe jag vägrar...


Men fick snällt inse att jag inte kunde krypa undan...

Erbjöd mig att ta hunden, duscha, sova extra eller rent av va tvungen att rusa på toaletten när han väl kom hit men inget fungerade.


Kunden ringde strax efter 08:30 och sa att dem skulle komma lite tidigare och var nästan framme så jag fick äta frukosten snabbt, borsta tänderna och ta på mig jeans... (Jeans???) Jag som oftast går hemma med shorts och skulle jag visa mig ute i dem nu får jag skäll av Jana för att hon anser det vara för kallt... :o)


Nu ska vi kolla igenom väskan och se vad som finns att göra... Kommer ha fullt upp hela veckan och ju fortare dem blir klara ju snabbare får vi betalt.

Sinar enormt i kassan nu och håller vi oss till fredag är jag extremt glad...


Ha en skön måndag !!!



 
 
helga

helga

9 mars 2009 09:21

Bra att ni fick jobb... hoppas det blir bra betalt!!

Jag förstår hur du känner när det kommer till flygrädlsan. Jag känner ungefär så när jag åker stora färjor. Är du rädd för instängdheten eller det faktum att man är uppe i det blå?

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
hanna

hanna

9 mars 2009 10:25

hejhej,,,kul med mera jobb,,,,bara o sätta igång!!!
ha en bra dag,,,,

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
Marie

Marie

9 mars 2009 10:50

Bra med jobb för dig...men du vet väl att det är endast i lexikon som lön kommer före möda!!

;)

http://marno.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Torsdag 25 april 20:31

      Är folk besatta av djävulen?   Detta ville min hustru att jag skulle fråga er läsare.   Det skjuts mer och mer besinningslöst på våra gator. Nu kan man inte ens säga ifrån utan att bli nerskjuten och dessutom framför sitt ...

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards