•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

En tröja klar... Tips Önskas... ! ! !

Av Michael - 13 mars 2009 13:14




Och jag känner mig tröttare nu än när jag vaknade imorse...

Man blir så enormt trött genom att sitta vid maskinen och höra detta taktfasta dunkande att man så gott som somnar.


Men nu har jag endast en tröja kvar och göra och den sparar jag antingen till kvällen eller imorgon förmiddag. sambon vill börja lite med Cruisingklubben som beställt 7 uppsättningar tygmärken...


Varje uppsättning är 3 märken i varje och skall sitta på ryggen...

Kul när man börjar med en klubb och det sen sprider sig runt till alla andra klubbar när det är träffar... Kan inte bli billigare reklam och sånt ÄLSKAR jag... " Free Commercial is Good "


Nää...Nu vill jag ha fredagsmys mattips av er läsare...

Vad ska ni gotta er med ikväll ?

Vill göra annat än Tacos ikväll även om alla i familjen älskar det så kan de bli lite tjatigt ibland... Kanske ska ta MrEngströms goda tips och äta Blodpudding med ketchup... Har ni hört så hemskt ??? Tur han växte ifrån detta. Tänk att förstöra god ketchup med blodpudding... *asg*


Seså...skriv nu snälla :o)

 

Jana it´s you ??? ;)

 
 
-Nena-

-Nena-

13 mars 2009 13:54

Här hemma blir det lövbiff med potatis och en god sås. Lite sallad och kanske en smaskig efterrätt.

http://nena.bloggagratis.se

 
Jana

Jana

13 mars 2009 14:23

haha varför skulle det vara jag =)

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Jana

Jana

13 mars 2009 14:24

mmmm.. mums med blodpudding.. fast inte med ketchup dock, utan lingonsylt... =)

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Marie

Marie

13 mars 2009 14:24

Här blir det friterade kycklingvingar som får dra i en het chilisås. Som man sen doppar i en ädelostdressing. Smarrigt värre!!
Ett barnvänligare alternativ är Chipsgratäng!!

http://marno.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

13 mars 2009 16:23

Blodpudding med ketchup?? DET var det vidrigaste jag hört...urrkk. Middagstips?? Nja... vad skulle det vara, ska väl vara nått som barnen gillar då kanske?? Varför inte göra hemmagjord pizza?? Det är ju svingott!! Brukar göra på hönökaka (om du nu inte gör bottnarna själv förståss) o. sen kryddad tomatpure el. krossade tomater och sen maaasssssor med ost, sen kan man ju ladda på vad man tycker. Sen gör du en kanongod "kebab"-sås, bara att blanda majjo, creme fraishe och tacokrydda. Den blir kanongod, "mina" barn brukar säga:"vilken god kebabsås" därför kallar jag den det. Lycka till och ha en härlig fredag med familjen.

Kramelikramar

http://ammis.bloggagratis.se

 
Mr Engström

Mr Engström

13 mars 2009 18:50

Det är väl inge fel på radhusbiff egentligen MEN!!! Skolan förstörde det för mig så i dag äter jag varken ketchup eller radhusbiff! Men här var önske målen min lilla rotgrönsaker i ugn så det var vad som serverades! Annars skulle väl en Kyckling/Kött Wrap kanske vara nåt!? Gott och lätt!

Trevlig Fredag!
// Jonny

http://mrandmrsengstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards