•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

Sorgligt detta...

Av Michael - 4 maj 2009 17:31




Sverige går ner sig otroligt i andra perioden...

Frankrike tog hem 2:a perioden med 2-3 och Sverige leder just nu inför 3:e perioden med 5 - 3... *uselt*


Snart spelas det Marseljäsen i Schweiz om inte Svenskarna skärper till sig ordentligt... Hipp Hipp & Hej




 

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

4 maj 2009 17:56

Hej Ja man blir galen sitter och lyssnar jag med de komme ratt fibbla bort sig som vanligt

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Peggy

Peggy

4 maj 2009 19:00

För första gången på många år har jag struntat i att kolla på Hockey VM...det är inte lika kul längre :-( men så kassa kan dom väl inte vara va..?

http://www.peggygirl.se

 
Maria

Maria

4 maj 2009 21:14

Jag VET att de säger likadant, för vi är helt enkelt bäst :) Jag jobbar knappt på stället längre. Men ändå sitter jag å säger vad jag vet om =)

http://belelia.blogg.se

 
Maria

Maria

4 maj 2009 21:16

nej varför skulle du det?

http://belelia.blogg.se

 
Maria

Maria

4 maj 2009 21:20

finns det billigare färdiggrillad kyckling? snälla säg vart :P

http://belelia.blogg.se

 
Maria

Maria

4 maj 2009 21:26

Kan säga att jag har ingen aning om vart det finns billighare här runtomkring.. Vi är ju billigast på det! :P

http://belelia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards