•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Michael - 8 juni 2009 21:37




Med inlägg man får in numera men ändå finns den trogna skaran läsare kvar som följer mitt öde och handlingar i livet...

Inte mycket som händer egentligen och jag försummar både er läsare och mig själv.


Vill fota men orkar inte eller så glömmer jag kameran hemma. Har vandrat, cyklat förbi massa underbara fototillfällen men glömt kameran hemma.

Får verkligen skärpa till mig nu och se till att stoppa ner den i väskan så jag har den med mig hela tiden...


JB bråkar med mig också så det är nog dags för sängen kanske...

Kanske liten bit rabarberpaj först. *blink*



Av Michael - 8 juni 2009 19:33




Utmattad men hemma igen...

Igår stärkte jag allt kroppen med paj i påse och den smakade gduomligt gott.

Inte det minsta sugen på paj idag utan jag nöjer mig med några mackor.

Åt ju middag på jobbet (hemlagat mos utan mjölbaggar) så jag är inte fullt så hungrig just nu faktiskt...


Vi fick faktiskt tiden att rusa iväg sista timmarna på lagret även om det var hyfsat tunga saker att lyfta upp på hyllplanerna.


Nu ska jag käka lite mackor & efter det ska jag kolla in hos er och se hur ni haft det under dagen... Kram Micke



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards