•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Michael - 30 juni 2009 22:35




Nej inte han från Manpower utan han i dagstidningen smög sig in i min blogg och orsakade trubbel... Det var alltså INTE Golfhanddukar till Ammis bror utan till hennes SON vilket en trogen läsare påpekade (Ammis själv) så snällt...


Vi på redaktionen ber om ursäkt för det inträffade och har numera korrigerat felet och bett vederbörande om ursäkt.

Hoppas kunna undvika såna fel i framtiden annars får skribenten klä sig i läsglasögon innan denna blogg producerar fler artiklar... *prutt*


Golfhandduk nr 1 är snart klar och jag kommer fota den och lägga in den under morgondagen före jobbet hoppas jag så kan ni stilla eran nyfikenhet lite iaf hoppas jag på...


Hoppas att sambon hinner med att göra Nr. 2 innan hon far till jobbet annars får jag göra den när jag kommer hem efter jobbet imorgon kväll sen ska den med till jobbet på torsdag för avhämtning...


Nog svamlat för denna dag... Önskar er en riktigt god natt mina vänner...



 



Av Michael - 30 juni 2009 19:59




Sakta men säkert.

Ammis har beställt 2 golfhanddukar till sin broder. Sen har jag lite smått på väg in från en broderad t-shirt, 2 Harley Märken och Kanske får jag sålt Harley örngotter som nu ligger ute på TRADERA


Men nu blir det middag... :o)



 

Av Michael - 30 juni 2009 08:00




...Hahahaha...

Inte så hemsk suck som det lät men vill kanske ha lite svalare vissa stunder. Men man får inte alltid som man vill så därför får man anpassa sig och inför nästa sommar inskaffar jag en takfläkt till sovrummet... "Thats it"


Önskar er underbar dag med massa sol och bad.

Vi hörs av senare ikväll efter jobbet.

Nu blir det hunden, frukost, cykla sen jobba bort denna dagen med...


Ciao !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards