•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 december 2015

Av Michael - 2 december 2015 14:15

  Fick nog helt enkelt.....

Ni med tonårsbarn vet hur det är gissar jag. Sonen går upp 6.45 varje morgon och nästan somnar efter att han kliver in genom dörren och frågar när maten är klar. Någon ork till att städa har han inte för ofta så idag spann jag loss i hans rum. Städat och renbäddat så nu vågar t.o.m hunden lägga sig i hans säng....

 

 

Ett par timmar vid maskinen mäktade jag med innan ryggen säger ifrån.

Fick även ett ryck och ringde till VC för att fråga hur det gick med min remiss för att göra en MR och fick till svar att den hade minsann skickats till Unilab i Uddevalla som bekräftade att så var inte fallet och att de även inte har magnetröntgen där utan den ligger i Göteborg så nu får jag ringa VC igen och fråga mer...

 

 

Fortsätter här hemma så länge med sysslorna så länge som kroppen

vill och orkar med.

 

  • Rastat hunden...
  • Handlat...
  • Städat sonens rum...
  • Bäddat rent hans säng...
  • Broderat..............
  • Tvättat jeans till sonen...
  • Fyllt diskmaskinen...
  • Middag (Pannkakor, sylt & grädde)
  • Brodera mer.........
  • Bädda rent våra sängar...

 

Innan ni husmödrar säger "det där gör vi utan att pipa"

Ja all heder till er, ser det som en bedrift för egen del eftersom jag har ständig

värk i armar, axlar (diskbråck som försämras) sen lägg till nervproblem

i fötterna som jag tappat känseln i och har ett hål under så att jag orkar detta, OM jag nu gör

det är ett klent styrkebesked från min sida....

 

 

 

galopperar vidare.......

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards