•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 december 2015

Av Michael - 14 december 2015 17:57

  The story of my life.....

 

Startade dagen med mediciner, fortsatte med lite planering, rasta hunden, sen hem och pynta utsidan efter att vi hämtat granris och 2 små mysiga granar. Klockan gick, blev likgiltig, grinig, trött och smått förbannad. Somnade 1 timma och vaknade med skakningar....

 

 

Insåg att dagen hade gått och efter 17 fatta jag vad som jag hade glömt.

Missat både frukost, lunch, middag....... DUMBASS !!!

Såna dagar man bara önskade man kunde klicka på FFW.... "fast forward" och hoppas

att nästa dag blir bättre.

 

 

Faaaast med mitt trackrecord är det nog ingen säker bana att vandra på.

Om man kanske skulle ta med kameran ut och se hur det ser ut på framsidan nu

när det mörknat eller va tycker ni?

 

 

   

 

Fotar inte på marknivå då jag inte är färdig ännu.

Ska bli juligt och inbjudande då släkten kommer för att fira jul hemma hos oss.

Husdjur, stenar, tomtar.... Ja lite sånt ska jag lägga till innan jag blir klar.

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards