•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 december 2015

Av Michael - 15 december 2015 12:30

  Ja lite så känns det faktiskt just nu.

Blandade känslor men när sekten kallar får man stå vid sidan om och acceptera.

Inget blir gjort av att sitta på rumpan, men resa bort över natten löser tydligen allas problem verkar det som.

 

 

Bara bita i det sura äpplet och grimasera som om man höll på att skita på sig. Inga varma meningar idag så läs på eget bevåg mina vänner. Ingen vidare dag dagen efter om det nu är problemet. Gillar väl inte upplägget helt enkelt och det visar sina mörka sidor just nu.

 

 

Får väl se om musik, middag, och städning stillar mina frustrationsutbrott

eller om hela dagen blir som en rutten fruktskål. Kan inte skylla på något egentligen heller, eller JO det kan jag men jag får inte....

Skit samma nu åker musiken på några timmar tills fötter och rygg säger ifrån.

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards