•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 december 2015

Av Michael - 27 december 2015 15:15



Julaftonen är nog den enda dagen som sonen vaknat frivilligt.

Han var uppe runt 5-6 tiden sen somnade han om en stund.

Vi körde racet från det att vi gick upp tills kudden skrek efter oss.

 

 

Var en ypperligt trevlig kväll med god mat (naturligtvis) *blink*

och massa fina julklappar. Dagen efter var man inne i dimman och kroppen hade

stängt av allt så hustrun slet på jobbet medans jag vilade min onda uppsvällda fot.

Den andra dagen gick i samma tecken mer eller mindre så nu kan vi bara vänta på nästa

helgfirande som blie stillsam eftersom frun ska jobba kväll...

 

 

Jag och sonen ska troligen kolla bio imorgon eller tisdag.

STAR WARS är det som ska få ut han ur rummet hoppas jag.

Nu sjunker jag ner i stolen igen och önskar en en skön vilsam söndag....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards