•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 december 2015

Av Michael - 7 december 2015 14:34



Ena stunden....

 

 

Ja fredag & lördag så är det grått, mulet, regn, STORM.

Sen idag solsken och klarblå himmel och knappt en vindpust utanför.

Med 17 dagar till jul frågar man sig om vi kommer få en vit jul 2015?

 

 

Känns som man inte kan ta för givet längre med klimatförändringarna

att man får en vit jul. finns dock inget tråkigare med regn och grön gräsmatta

på julafton enligt mig.

 

 

Annat var det när man var liten och försvann i snövallarna

när man skulle ut och leka. Enda som man såg sa min pappa var min

blåa toppluva när han bar cykeln på axeln när vi skulle gå till dagmamman.

Såna härliga vintrar lär man nog aldrig få uppleva mer igen gissar jag.

 

 

På min tid var det svårt för föräldrar att få in ungarna på kvällarna. Numera

är det svårt att få dom att vilja gå ut.

Hoppas mitt kommande barnbarn blir som sin mamma och morbror för dom älskade

att vara ute i snön som barn.... Man kommer bli som barn på nytt

 

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards