•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 november 2016

Av Michael - 6 november 2016 19:26



Och jag påpekar det igen.

Har ni en aning om hur det känns?

Ni som vet hur det är förstår hur jobbigt det kan vara...

 


Bara tanken av det gör mig avskräckt.

Att inte kunna se en sak som man kanske gillar

utan att vilja prova på att skapa men inte vågar.

 

 

Nu fick jag se en sak på Pinterest och kugghjulen

började snurra på högvarv. Hur ska jag göra, var får jag tag på, kan man sälja, hinner jag göra innan julmarknaden...

Kan inte stoppa tankarna när de väl gått igång.

 

 

Får sysselsätta hjärnan med annat och hoppas

att det andra kanske lugnar ner sig.

Klarar inte av att bolla fler bollar i luften utan måste

avsluta först sen börja på nästa.

 

 

Just nu kan man inte tänka alls

då doften av sprayfärg sprider sig från köket

där "Presidenten" roat sig på vårat köksbord med en jordglob.

*host-host*

 

Away from keyboard...

 

Av Michael - 6 november 2016 11:41



Denna helgen gick inte alls som man trodde.

God mat och roliga filmer i trevligt sällskap trots det

skitväder vi haft igår och som härjade inatt.

 


Kändes som huset skulle lyfta från grunden.

Sen när man vaknade stormade det och marken låg kritvit.

Som tur var rastade jag Prinsen sent igår så han orkade

vänta ut mig tills klockan var nästan 11 innan vi gick ut.

 

 

Väl ute ville jag in fortare än kvickt men Leo

hade annat i tankarna så jag fick snällt stanna ute.

Nu ska jag försöka stanna inne så länge det går och kommer

troligen inte sätta foten utanför mer än i onödan.

 

 

Tyvärr så känner jag mig själv.

Tror något lockar mig lite extra nu och jag

kommer troligen inte kunna motstå att utföra det

OM jag får assistans av min snälla granne som ofta ställer

upp på mina galna upptåg.

 

 

Tror ni jag lyckas ?

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards