•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 november 2016

Av Michael - 29 november 2016 20:09




Men hamstern är död...

 


Ibland luras man med på massa märkliga saker.

Oftast är dom roliga, ja tänka sig jag gör roliga saker.

Ute och ränner i mörkret, i skogen, i diken lyssnandes på

fnitter, galet skrattande och man undrar var man hamnat.

 

 

MEN efter ett tag så finner man svaren.

Herregud människa...

Kroppen får dock bli lidande eftersom rygg och nacke inte

alls är på min sida och strider. Men man får ta igen sig de få stunder man kan.

 

 

Har ikväll gjort 3 kransar varav en är klar.

Om det sen bli 10 sammanlagt förblir ett mysterium

skulle jag gissa på. Hann binda en i pausen på 10 minuter

och det förvånade t.o.m mig.

 

 

Sen när man ska koppla av, se hockey så är hjärnan

kvar i köket och binder, pyntar, funderar utan min kontroll.

Svårt det där med en ADHD hjärna som inte vill slappna av utan bara tuffar på som ett tåg. Sen under kvällen fick jag en beställning från en vän i Mellerud som ville utmana min kreativa sida genom att beställa bara VITA saker att pynta med.

 

 

Får se hur det ska lösa sig.

Nu ska jag försöka få igång sändningen på matchen igen

sen krypa ner och mota "OLLE vid grinden"

 

 

Sov gott

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards