•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 november 2016

Av Michael - 28 november 2016 21:13




Tog inte så lång tid att avgöra.

Kommer att få hjälp så det avgjorde mycket

men jag kommer få börja redan imorgon med att göra massor.

 

 

På onsdag blir det att brodera så maskinen kommer glöda.

Imorgon börjar jag göra kransar. Har fått order om att göra

MINST 10 stycken och det kan du glömma... *fniss*

 

 

Kolla klart Criminal Minds sen blir det sova-gott-piller

för min del. Har inte haft många timmars sömn på 3 dagar

nu så det är på tiden.

 

 

Håll tummarna för morgondagen.

Kan behöva lite flyt nu trots ljusglimtar.

En perfekt dag vore god natts sömn, ingen värk, fot som

inte läcker eller tår som sväller upp.

 

 

Sov gott

Av Michael - 28 november 2016 10:50

 


Nedräkningen har startat och klockan tickar fort.

På lördag är det julmarknad och vi har massor att göra vid broderimaskinen.

Som vanligt är det möte, möte, möte ivägen som stoppar tillverkningen.

 

 

Just nu står Julstrumpor högst upp på listan.

Och dom första ska inte ens med till Arenan utan det är kunder som mailat

in sina beställningar. Frågan är om man ska göra dom nu eller efteråt.

 

 

Sen är jag kluven...

Ska jag eller ska jag inte göra kransar och försöka sälja.

Tiden är inget men vill inte lägga ut massa extra tid och sen få kasta 

dom eftersom de aldrig såldes. Får fundera en stund på detta......

 

 

Hur ser DIN vecka ut?


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards