•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 november 2016

Av Michael - 15 november 2016 09:55



Har sagt det förut...

 

 

Nu rusar tankarna som ett skenande tåg och jag vill hoppa av.

Hinner inte lämna NÄL efter såromläggningen på foten förrän

telefonen ringt och det förmedlas att sonen körts till

jourcentralen med nacksmärtor och ont i armen.

 

 

Olycka i gymnastiken på skolan sades

vara orsaken. Sen när man inte får veta något på 2 timmar

är frustrerande. Sonen kom hem runt 6 på kvällen och bad om

värktabletter sen hörde jag inget mer eller såg han på hela

kvällen och han sover fortfarande i skrivandes stund.

 

 

Man får ju hoppas att det endast är en mjukdelsskada

och inget annat. Får se när han vaknar hur han mår helt enkelt.

Magen är i uppror, om det är magkatarr eller annat

kan jag inte sätta fingret på. Torsdagen som jag såg fram emot

har hamnat i skymundan just nu. Livet är skört och man har skakats

om ordentligt i psyket.

 

 

Måtte det försvinna

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards