•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 november 2016

Av Michael - 21 november 2016 20:14



6 dagar till advent...

12 dagar tills vi ska stå på Julmarknaden...

 

 

Stresshantering är inte min starka sida.

Ska broderas massa, ska ut med julsaker ur förrådet, ska hinna med att

förhoppningsvis göra 2 stycken dörrkransar som är beställda.

 

 

4 the love of good tell me...

 

 

Som tur är så broderar inte jag allt utan kanske 12% av det som ska göras.

Inte för att va lat utan nu handlar det om kvalitet och kvantitet utan att få

vansinnesutbrott som jag oftast får tyvärr.

 

 

Jaja vi får hoppas på uppehåll imorgon så

kanske man får gjort några kransar om jag nu har något att

binda fast med. Får snatta på 53:an mitt på ljusa dagen och hoppas man inte

blir ertappad. Räcker att man är tappad bakom en vagn eller hur ?

 

 

Lite Sofia´s Änglar på "play" sen får det bli att

krama kudden stenhårt och hoppas jag slipper ligga och vänta tills

klockan blir efter 2 inatt igen innan JB kommer...

 

 

Sov gott

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards