•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 september 2020

Av Michael - 7 september 2020 09:45



Svårt att finna det där lilla extra när

man som jag har en kropp som vägrar läka.

Igår var en sådan dag då jag kröp ner i sängen före 19.

 

Min fot gav mig enorma nervsmärtor som fick

nästan vaden att kollapsa. Kramper var 3-4:e minut

gav mig ingen ro alls. Ryggen, höften, axlar och överarmar

kändes utmattade utan att jag ansträngt mig.

 

Foten mår inte bra idag heller men det känns

ganska hanterbart. Kör lite extra öppen dag på Loppis

idag under tiden som hustrun ska till vetrinären för

att sterilisera en av honkatterna.

 

Ja vi har koll på att efter 15:e Juni ska alla vara 

infertila men det tar tid att få tag på tider till just detta.

Har väntat 1½ månad så nu är det dags för första.

 

Ojdå...

Klockan har skenat iväg, dags att

kasta upp portarna igen. Måla möbler, fylla på

och lufta lungorna...

 

 

LÄNGTAR...

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards