•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under juli 2010

Av Michael - 26 juli 2010 08:17







Mot att gå upp imorse...



Tog emot så fruktansvärt och jag låg kvar

några extra minuter för att känna efter.

Sen insåg jag att det var ingen idé att leta fel för

det finns inga...



Klart jag har mina brister men inga som skulle

kunna förhindra mig från att cykla till jobbet.

Hoppas denna dag bara rullar förbi så jag kan komma

hem igen, äta god middag, kolla roomservice

sen efter en skön dusch, renbäddad säng bara

sluta ögonen och ladda om batterierna...



Dessa 3 dagar som jag skulle ladda om

blev inte riktigt som jag hade hoppats på

men bara att börja om från början...



Önskar er alla en underbar morgon

& en ny fräsch vecka...



 

Av Michael - 25 juli 2010 22:29







Så har man sett vad jag kan förstå

sista Wallander filmen.

Kanske va på tiden för det har varit många delar nu.

Hoppas att det kommer något annat

svenskt lika bra eller kanske bättre i framtiden.



Är enormt trött nu och ska inom kort krypa

ner för att slockna direkt.

Sambon och sonen ska se på gammal

film från ett besök på Legoland...



Önskar er en riktigt god natt !

(tack för alla besök...)

Av Michael - 25 juli 2010 20:20







Kan jag med överskriften locka

massa läsare eller är det bara en bluff

det med ?



Sambon bara städar hela tiden så filmen startar

aldrig känns det som.

Jodå jag har städat min del jag med

så ni kan lugna ner er nu...



Är inte lika redig som sambon men gör mitt bästa !

Av Michael - 25 juli 2010 18:37







Maten slank ner utan komplikationer.

Kastat sopor, postat brev och nu ska vi

snart kasta oss i soffan och se

på Wallander - Vittnet...



Imorgon jobb igen.

Torsdag blir det promenad efter jobbet.

Måste komma igång nu och se till att det funkar.

Köpt ny pedometer (hemskt namn)

viktmanschetter runt vristerna som ska stärka

mina ben som egentligen enligt läkaren

är fotbollsvader utan att jag ens tränat dom...


*stolt*


Nu blir det film !

Av Michael - 25 juli 2010 15:23





Blir det denna dag.

Orkade inte med något svårtuggat och skulle det visa

sig att magen gör revolt igen så blir det en enkel match.

Ska äta hemmagjord "halv special" så nu gjorde jag

en liten paus medans vattnet kokar upp...



Annars har det inte hänt något spännande

att skvallra om faktiskt. Skulle ha gett mig ut på promenad

nu halv 4 med mina kollegor på Tygladan men jag skippade det

p.g.a väder och dålig obalanserad mage...



Skall förmodligen till maten se Wallander - Vittnet

om det nu vill säg väl så att säga.

Finns inte så mycket att göra annars faktiskt.

Har ni samma skitväder som här denna söndag ?



Dags att laga middag...

Av Michael - 25 juli 2010 13:08







Väldigt glad för att den är på en DVD-RW just nu...

Trodde den skulle vara skrämmande.

Trodde massa men fick snällt inse att

rösterna hade rätt och jag fel.



Ska försöka väcka dottern !

Wish me luck...

Ska bara vaddera kroppen först

innan man går in i lejonets kula...


  

Av Michael - 25 juli 2010 11:18






Övergick till morgon innan jag fick sova.

Min mage gjorde kraftig revolt inatt.

Turerna vart många och till slut somnade jag strax

före klockan 8 imorse sen vaknade 09:35 av att

Leo vankade fram och tillbaka nere på parketten.



Sambon som jobbat natt fick gå upp

och släppa ut han medans jag släpade ner min

kropp för trappan och halvt påklädd.



Ut med hunden sen försöka hålla

mig vaken till kvällen hur jag nu ska lyckas med detta.

Magen mår mycket bättre men är ett orosmoment

hela tiden just nu så jag får se om

jag vågar äta eller om jag ska ta och köpa

blåbärssoppa lite senare...



Något att dricka skulle jag dock

föredra nu så jag avslu....

Av Michael - 24 juli 2010 19:51







Många har försökt avstyra det hela.

Många har sagt att det är ingen idé...

Bara slöseri med tid, inget att se fram emot.



Antingen lyssnar man på rösterna

eller så bildar man sig en egen uppfattning.

Jag gör oftast motsatsen till vad jag är tillsagd.

Inget min mamma gillade under barndomen...



Nu när jag är äldre förstår jag varför håret blev gråare.

Jag är vid den punkten själv och bör kanske färga bort

så jag slipper se de men jag rakar bort de istället.

Ska snart till frisören sen ska jag ta tag i problemet

som har gnagt i min benmärg hela tiden...



Pöss !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards