•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under juli 2010

Av Michael - 24 juli 2010 15:51







Man kände sig lite så vid återvinningsstationen.

Hela bilen full med påsar som skulle tömmas.

Var lite olydig dock eftersom containern med

plast var så packad att man inte fick in något

gjorde att jag inte ville åka runt stan och

leta efter en tom utan sonika ställde påsarna bakom

denna container...


FY SKÄMS !!!



Sen åkte vi till ICA Kvantum för att handla

saker till middagen.

Nu sitter jag här och berättar om min gråa trista

vardag och hoppas att någon vill läsa...



Kram

Av Michael - 24 juli 2010 12:54








Suttit en stund nu och dunkat Youtube.

Slut emd det för nu ska vi fylla bilen

med skräp sen åka till återvinningen.



Sen ska vi handla lite innan jag ska göra

middagen...


På Menyn !


Ugnsbakad Falukorv


Kanske någon dessert.


Ciao alla...


  




Av Michael - 24 juli 2010 12:01







Borde vara en underbar låt att spela

för min vän Catarina som håller på med

att flytta dörr i dörr till sin nya

lägenhet så jag gör väl det för

din skull vännen... :)


Av Michael - 23 juli 2010 13:01






Smärtsam eftersom jag måste ta mig ner till den.

smärtsam för min höft skickar signaler till benet

och benet viker sig när signalen kopplas fram.



Men lunchen smakade väldigt gott så

jag fokuserar mig på det och njuter

av den svala luften utanför.

+18.9 grader och härligt svalkande vindar.



Sambon handlar och ska jobba natten så

jag ska nog kolla om jag får fram en bra film eller

2 att kolla på inatt för jag kommer väl vara vaken länge

som alltid...



Några tips ?

Av Michael - 23 juli 2010 12:31







Ledig och extremt lång sovmorgon.

Visst vaknade jag några gånger men kunde till slut

ganska utvilad gå upp efter halv 11...



Ingen idé med frulle så jag har suttit här och

inte gjort något vettigt egentligen.

Dottern vaknade 1 timma efter mig och sonen 1 timma

efter henne så nu är alla vakna.



Ska nog ta lite lunch !

Av Michael - 22 juli 2010 20:05







Att JAG !

Jag den stora tävlings,människan gick

och förlorade i Yatzy.

Efter vår goda middag tog vi varsin majskolv sen ett

parti Yatzi som slutade i katastrof.



Jag kom sist !



Orkade inte spela mer för jag satt

och somnade och kanske inte

så konstigt efter en så underbar middag.



Ska smälta maten och se Sommar med Ernst

innan vi ska äta jordgôbber med glass...



Återkommer.......

Av Michael - 22 juli 2010 07:17







Att jag gjorde mig till och fyllde vattenkanna

efter vattenkanna  för att vattna alla

blommorna igår kväll.



Verkligen upplyftande att se regnet vräka ner och ha

vetskapen om att jag snart ska cykla till jobbet.

Fast sen vet jag att jag slutar 16:00 och ledig

fredag, lördag, söndag...



" YES YES YES "

Av Michael - 21 juli 2010 18:55







Ja på tal om ingenting...



Åskan hänger tungt över taken.

Inget direkt mörker men det är fruktansvärt

klibbigt " and i dont like it " inte alls...



+26 ute & +29 inne...



Säger egentligen allt va ?

Dags för duschen sen middag.



Kram på er alla !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards