•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under juli 2010

Av Michael - 3 juli 2010 11:58






Sonen ligger i poolen.



Skulle behöva krypa ner jag med men avvaktar

en liten stund. Luften står stilla och solbrännan svider.

Dottern svalkar sig i duschen istället för poolen.

Tror hon anser det vara fjantigt eftersom hon är

så STOR & VUXEN nu och då kan man inte bada

med sin lillebror...



Hoppas det blir en stillsam helg för övrigt.

Barnen lämnar kommunen klockan 11 på måndag sen

är jag ensam hemma resten av veckan...


MINDRE KUL !


Man får ta livet som det kommer...



- Återkommer -

Av Michael - 3 juli 2010 00:41







Bara ännu mer hetta !



Men har fått näsdroppar.

Fixar inte att sova på nätterna i värmen

då bihålorna stoppas upp...



Kan vara psykiskt eller annat men jag

kör inte med det alla dagar utan just nu.



Inget badande vart det för min del utan poolen täcktes

över sen gick sambon och la sig för att sova

strax efter 21.

Hon ska resa mot Gotland 02:45 ungefär så sömnen

är ganska viktig sen är de skönare och svalare

luft vid denna tidiga timma...



Näää...

En dusch sen krypa upp i sängen, sova på täcket

och imorgon blir det dopp i poolen har min son bestämt.

Han ansåg att jag fick plats så då får jag lita på han då.



See Yaa Soon !

Av Michael - 2 juli 2010 20:16






Tempen sjönk ute från 41 till 28 på knappt 30 minuter.

Ryggen och axlarna har samma temperatur dock.

Svider och river och jag vill riva hela tiden men får

snällt hålla fingrarna i styr...



Sonen fick en pool idag och den hann knappt komma hem

förrän den skulle blåsas upp men han fick vänta med vattnet.

Sambon hämta mig på jobbet sen köpte vi med pizza hem.



När vi sen åt så fylldes poolen och nu har

han gjort sitt andra dopp för dagen.

Första gången på "Gardis" sen andra i poolen.



Har faktiskt lust att doppa mig med

så axlarna får svalkas en aning.

Men man kanske ska tänka på grannarna

så dom inte skräms av denna fullvuxna

JÄTTEVAL !!!


Får se vad som sker...

Kanske nattbada ?

Av Michael - 1 juli 2010 22:21






Vaknade 9 !



Verkade egentligen den enda som ville ner till stranden.

Sambon låg utslagen i soffan och det var helt förståligt efter

nattens arbete och knappt fått sova dagen innan.



Var nere vid stranden 11

och där stannade vi till klockan va strax före halv 3.

Kördes till jobbet och jobbade 3 timmar sen hem igen.

Vilken underbar dag måste jag medge.



Fast det har sitt pris !



Överkroppen svider och det blir

dock en snygg bränna i slutändan men

jag önskade att man slapp lida för det...



Har precis bakat och de står i ugnen.

Ska ha med "extra" gott fika på fredagsmorgon

och denna gången ligger lotten på mig.



Håll tummarna för att dom gillar det.


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards