•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under juli 2010

Av Michael - 16 juli 2010 19:43







Ja man kan ju undra faktiskt.

Min chef ville inte tro att luften i rören stod stilla.

Han kopplade en plastremsa framför utfarten och där fick

man svaret direkt...


- Funkar ju visst,  sa han och log...

- Ja såvida det inte sitter en gubbe och fiser, svarade jag...


Det lilla som kom ur där var knappt styrfart till en plastremsa.

Kanske därför vi har stillastående luft i butiken.


Jobb imorgon igen och det ska nog bra.

Jobbar mellan 9-15 och sen hem och slappa.

sambon och dottern ska till Lysekil för att se på After Shave.



Nu ska jag slappa vidare efter maten. Grillad fläskfilé & potatissallad.

Av Michael - 15 juli 2010 23:02







Kudden viskar mitt namn.

Genomtrött men skönt att den tropiska värmen

har släppt liten stund. Nu kan man äntligen

sova lite lättare utan att känna lakanen viras runt kroppen.



Önskar att morgondagen var veckans sista

men ska jobba på lördag med sen får jag helg.

Kommer dock jobba 4 dagar nästa vecka sen ledig

i 3 dagar så liten glädje känner man även om det

ligger långt borta i tiden...



Godnatt & Ha Trevliga Mardrömmar...

Av Michael - 15 juli 2010 21:03







Jag drog på mig badbyxorna och klev ner i poolen.

Eller jag doppade benen i 5 minuter.

Tog till slut av mig tröjan och satte mig ner.



Skulle jag ALDRIG gjort...

Bröstvårtorna vart som 2 piggeliner

och jag satt och skaka vid poolkanten.

"Han" visade sämre mod och kröp in bakvägen kändes det som.



Fruktansvärt kallt och den poolen kliver jag inte

ner i igen förrän solen gjort sitt den saken

är enormt säkert och kan inte bestridas...



Enda fördelen var att man gick ner i temp.

Kroppen känns inte kletig som kola utan

man flyter ut och mår som man ska helt enkelt.



away from keyboard...

Av Michael - 15 juli 2010 20:55







ÅNGRAR VARJE SEKUND AV DET MED...

Av Michael - 15 juli 2010 19:52








- JA NI SKA BARA VETA -

Av Michael - 14 juli 2010 19:34






Efter en enormt trög dag och extrem hetta

passade jag på att sms:a min dotter för att be henne

och sonen skulle möta mig vid pizzerian.

Tog oss varsin pizza sen cyklade vi alla 3 nöjda

hem och magen full...



Jobbet annars var en ren plåga.

Fick faktiskt lite beröm för att vi orkar stå

ut i värmen för butiken är en oas...



Men vad ska man göra egentligen ?

Man får snällt stå ut och känna hur kläderna

sitter som tapetklister på kroppen.

Tog snabblunch sen la jag mig ner på en bänk och vilade

i kanske 20-25 minuter, det var väldigt gott...



Nu ska jag bara smälta maten innan jag kanske

fyller på poolen med lite varmvatten

och slinker ner och bara njuter...



Ciao

Av Michael - 13 juli 2010 21:32







Av Mita...



Hade tydligen inte uppdaterat min omröstning.

Helt sant och det medges, men det är svårt att komma

på något men tror mig nu funnit något som

ligger mig varmt om hjärtat...



Rösta Gärna !

Av Michael - 13 juli 2010 07:52







Hann jag med idag.

Vaknade 10 minuter före klockan så jag

smög ner och gick in i duschen.

Tände inte ens lampan i badrummet utan stod

där i mörkret och vaknade till liv.



Hoppas på en bra arbetsdag.

Regnet strilar ner i omgångar så kanske

slipper man den tropiska hetta idag.



Dags för frukost sen iväg.

Har massa att packa upp idag så

denna dagen vill jag ha gjort snabbt för sen ska jag hem

och kasta mig i poolen om vädret tillåter...



HA EN UNDERBAR DAG !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards