•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Michael - 6 december 2012 14:20








Efter ca 14 timmars sömn inatt

så vaknar jag och är fortfarande trött.

Men lite utvilad är jag dock och känningar efter

skottandet har man med...

 

 

 

Ganska förvånad när jag slog upp ögonen.

Trodde jag såg fel först men fick justera ögonen

och sen inse att så var det nog.

 

 

 

Missat frukosten har man gjort så nu får jag

ställa in mig på att snart komma på middag.

Hela familjen hemma idag, alltså jag och frugan är

ju oftast hemma men denna veckan har vi även 2

sjuka barn hemma... Hellre nu än till Julafton...

 

 

 

 

Får försöka hjälpa till på kontoret idag.

Har MASSA beställningar och mer rullar in.

Nu senast i mängden är Kylbolaget.

På väntelistan ligger även 2-3 Mc Klubbar

1 MMA förening i Göteborg, Taekwondo klubb

i Trollhättan samt de vi gör nu är ett företag långt upp

i norr som ska ha runt 40 bean påsar broderade...

 

 

 

Blir trött bara att läsa...

Men roligt är det verkligen för vi behöver

det så otroligt mycket.

 

 

 

Peace Out !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards