•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Michael - 22 december 2012 20:25







Mmmmmm... annat kan man inte säga.

Nu är den i bruk, nu kan vi fylla den...

Den gamla kasta vi ut i förrådet och där ska den stå

till efter nyår då den ska köppas hoppas jag.

 

 

 

Oj nu fick jag brått.

Dotterns Gudmor kommer med julklappar så vi ska gå ut och möta dem.

Hörs av senare...

 

 

Såklart va de vår nya diskmaskin ;)

Av Michael - 22 december 2012 11:35







Nu jäklar är det dags...


Nu har vi handlat det som krävs (tror vi) så nu

finns det ingen återvändo. Han är snart på ingång och barnvakten ordnad.

Här ska installeras diskmaskin som vi fick i Bröllopspresent av

våra svärföräldrar.

 

 

 

Den har stått obrukbar sen i somras eftersom

det saknats ekonomiska medel till att ordna den.

Men nu är det iordning och nu ska det STORA projektet

starta och jag hoppas att jag tänkt rätt, köpt rätt saker

för organisering är INTE mitt starkaste ledord i livet...

 

 

 

Ber att ni håller tummarna !

Mest för min del för min medhjälpare behöver

ingen manual för det sitter i ryggraden.

Så nu har jag inte tid med att underhålla er längre så vi hörs igen om

några timmar hoppas jag...

 

 

 

OM inte så spemderar jag min jul på "hispan"

 

 

GOD SNART JUL

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards