•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Michael - 30 december 2012 17:23







Har funderat… Hustrun har tydligen funderat på samma sak. Hoppas vi kan genomgå detta tillsammans och sporra varandra så kanske vi lyckas. Efter nyår ska vi båda köra LCHF och försöka se om vi kan närma oss Beach 20.. tillsammans. Vi pluggar lite nu och sen ska vi troligen göra en meny vecka för vecka och hoppas att vi kan komma överrens med barnen.

 

 

Dom får äta ris, pasta, potatis och vi får vara utan. Fågel, fisk, kött och massa annat fett och gott. Grönsaker ovan jord och annat smått och gott. Tips på annat man kan äta uppskattas otroligt mycket. Läste på en plats att man ska äta bacon men sen står det inte är bra utan man ska ha sidfläsk…

 

 

Närmar mig ett annat sträck i vägen. Ålderdom kallas det så jag får försöka förlänga det och uppleva barnbarn tänkte jag. Ganska trött på att släpa på denna mage med faktiskt. Visst har den blivit mindre men önskar att lite till försvann. Har på 9 år gått från 144kg till 108kg skulle jag tro jag befinner mig på just nu men är osäker.

 

 

Ska även försöka finna en ny ”pusher” som pressar mig framåt. Den förra var utmärkt men är numera upptagen med annat så jag vill inte störa. Känner du dig manad att pusha mig i Powerwalk så är jag evigt tacksam… Dags att gå vidare med denna dag. Nyårsafton imorgon så det får dammsugas och städas lite. Ska göra en liten överraskning till kvällen utan att frugan vet om det. Hoppas hon inte läser och att dottern INTE skvallrar…  Keep it real !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards