•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Michael - 25 december 2012 20:25







Blod, svett & tårar...

 

 

 

Ja det var allt möjligt igår och man trodde, tog för givet

att för en SPECIELL familjemedlem skulle julen uteslutas.

Kaos uppstod, ilska, förtvivlan, magsår, magkatarr...

 

 

 

Ja det skedde massa saker innan det skulle lugna ner sig.

Efter denna stund fick själen andas, nerverna stillade sig och jag

försökte se en ljusning och försökte få julkänslan tillbaka...

 

 

 

Sen efter att gästerna trillat in efter 17 så

satte sig lugnet, vi fick fram maten, vi njöt av den Underbara

maten som jag nästan tillagat själv. Skinkan, köttbullarna, prinskorven

ja sen var nog potatisen med där också...

Fick godkänt av alla instanser så nu är jag klar för Master Chef Sweden...

bara så ni vet (yeah right)

 

 

 

Nu har sonen gått från tv:n nere så nu kan jag

trilla ner i soffan och kolla, zappa, gotta mig en stund.

Hoppas ni alla hade en underbar Julafton igår

och att det mysiga fortsätter...

 

 

 

Julkramar

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards