•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Michael - 17 december 2012 23:12








Vet inte varför och vet inte var den tagit vägen.

Nu sitter säkert DU ditt arsel och gottar dig, glädjer dig

sen smider dina planer så gott du kan.

 

 

 

Måste gå vidare, söka nya vägar.

Men måste först lära mig SOVA när kroppen ber mig.

Kanske p.g.a sömnlösheten, rastlösheten som hjärnan går på

högvarv just nu men inte motoriken...

 

 

 

Skrivit klart julkorten så dom ska postas imorgon.

Paket ska postas, julmaten ska inhandlas och några julklappar.

Hustrun ska jobba julafton till 16 så jag, dotter & moder får

snygga till allt, fixa maten så vi kan fira jul tillsammans.

 

 

 

2 Kilo blandfärs ska stekas.

Hoppas det blir några över för det finns inge goare

som att värma julmat några dagar framöver så det får

bli några hundra köttbullar rullade. *pust-stånk-stön*

 

 

 

Men nu ska jag nog dra mig mot sängen.

Peta in ett piller sen ska jag banne mig sova.

 

 

 

...sleep tight...

 

 

 

 

Av Michael - 17 december 2012 13:06








Ja vad ska man annars säga...

Sol i mitt sinne och kropp & själ full av värme

satt jag med ett BIG SMILE i sängen och bara njöööt.

 

 

 

Ju mer jag tänker på det ju mer ler jag.

Men kan ju inte bara sitta här och små le hela dagen eller hur ?

Finns att göra på önskelistan.

 

  • Il Divo
  • Michael Bublé
  • Peter Jöback
  • Massa, Massa, Massa, Massa mer...

 

Bäst att dra igång...

Kikar in om en stund igen.

 

 

 

                                                  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards