•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Michael - 16 december 2012 21:57









Just shoot me...




Somnade runt 6 imorse och sov till 10 sen har jag försökt

assisstera hustrun så gott jag kunnat och orkat. Städat, torkat av alla

skåpen i köket, diskat (fyllt maskinen) och dammsugit lite.




Litet påpekande till er som tränar med ett leende och anser det är

SÅ härligt med träningsvärk kan jag bara säga...

Allvarligt talat ???

knäppa i huvet är ni hela bunten... *hahahaha*




Efter att ha skottat snö nu i några dagar så klagar inte

ryggen men bakre lårmusklerna dom gråter och jag

ikapp med dom ska ni veta. Ler inte det minsta och anser

inte det är en SKÖN känsla som ni påpekar...

 

 

 

Vred mig som en förstoppad ringmuskel inatt

med grymt hemska smärtor. Varför utsätta sig för detta ???

Dags att smörja in med salva och se mindre ledssen ut.

Har fått min dos av glädje idag och det kan trolla bort det mest

hemskaste man kan tänka sig.

 

 

 

Återkommer kanske... Om inte sov gott *Kram*





  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards