•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Michael - 13 december 2012 14:22

  Ja det önskar nog alla...

 

Men vad är lycka egentligen och vad gör just DIG/MIG lycklig ?

Mig just nu vore ha hälsan, kraften, orken att uppfylla mina drömmar.

Att kunna uppfylla andras önskningar både i och utanför familjen.

 

 

 

Idag fyller min pappa år.

Han fyller 71 år...

Imponerande ålder för en man som så många andra

slitit ont i hela sitt liv. Först 19 år som tv-repatör sen efter det

så tog han anställning till pension på SAAB AUTOMOBIL AB

som pressmontör....

 

 

 

Det som är imponerande i mina ögon är att han

samtidigt som han slutade fick diabetes och amputerade

sitt ben. Sitter numera i rullstol men lever mer än innan.

Han rör sig mer ute med 1 ben än han gjorde med 2 ben.

Permobilen tar han precis dit han vill utan ansträngning...

 

 

 

Så GRATTIS Pappa på din dag !

 

 

 

 




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards