•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Michael - 8 december 2013 23:24





Skall ta tag i det sista i veckan.

 

 

Är ett måste enligt lagen och jag hoppas kunna klara av det.

Vi ska göra bouppteckningen.

Som tur får jag och pappa experthjälp med allt så de känns bra.

 

 

Dottern firad idag...

Sin 18-års dag som är imorgon så nu sitter hon hemma hos fästmannen

och inväntar 12-slaget. Tänk 18-års dagen den minns jag knappt.

Börjar jag bli för gammal ???

Lämnar detta ämne direkt utan tvekan. ;)

 

 

Ska försöka rensa tankarna innan jag kryper ner.

Kommer aldrig kunna somna ordentligt om jag inte lämnar problemen

utanför sängen. Så fort skallen landar startar mina problem.

Allt spelas upp och jag försöker finna lösningen så mycket att

det värker i ögonen och då slår ja påtv:n för jag har inte svaren

jag söker utan drar mig undan genom att strunta i att sova...

 

 

MEN...

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards