•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Michael - 10 december 2013 23:39

 


  • Idag fick jag denna...

Sken upp som en sol när kartongen lades fram på diskbänken. Nu börjar det knyta sig lite i hjärtmuskeln av glädje. Små saker kan göra så mycket. I helgen ska jag göra lite annat om inte regnet stoppar mig.

 

  • Hoppas på riktigt bra väder på lördag men det ska tydligen småregna så loppisen ligger kanske i farozonen. Tomtar ska fram och julgranen ska ner från vinden. Trodde det kanske var för tidigt men redan sett granar som är klädda inomhus...

 

  • För första gången i mitt liv...

Ja sen barnsben är det första gången som jag ska baka. Bullar, pepparkakor & göra pepparkakshus. Alltid tröttnat efter 5 minuter men nu ska det bli ändring. Visst det är väl inga problem sitter alla husmödrar (Mickis & Marina) och säger men det är inte bara för min del som har tummen i arslet...

 

 

 

 

 

Nu säger jag....    



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards