•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Michael - 20 december 2013 22:22

  Ja kanske inte just SÅDAN verkstad...

Så fort våren står för tröskeln ska jag rensa ur förrådet och bygga ny arbetsbänk.

Bänkskivan står i garaget och resten i förrådet. Sen ska vi se vad som ska skapas. Jag har en

snygg hög med olika maskiner som många av oss män har.

 

 

Många av maskinerna har inte ens används.

Varför önskar man så mycket men använder så sällan ?

Är väldigt tacksam för sakerna jag fått men inget svar på varför jag aldrig

lekt med dom som jag sagt jag skulle göra.

 

 

Till råga på allt så önskar jag mig nya.

Varför samlar man på sig saker ?

Kvinnor samlar på helt andra saker och trots hela garderoben är full

får ni e sjukdom varje gång ni ska gå ut där ni skriker "JAG HAR INGA KLÄDER ATT TA PÅ MIG"

Hur kan det vara så ???

 

 

Lite mer tv sen har hela familjen sovmorgon.

Ladda kroppen inför måndagens julklappshandel.

Upp klockan 7 sen kör vi hela dagen tills vi stupar...

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards