•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Michael - 11 december 2013 17:23

 


Fick en ingivelse...

 

 

Läste om en väns kommande cykesemester 2015

och första intrycket sa mig "Avundsjuk" och fick svaret

- Vad hindrar dig från att följa med ?

Ja vad hindrar mig egentligen ?

 

Kan egentligen bara komma på dessa saker:

 

  • Ekonomin...
  • Hälsan...
  • Orken...

 

Resan är på 450 mil...

 

 

Ja för hans del så för min kanske 435 mil (JESUS)

Cykla mellan 10-15 mil/dag kanske funkar första veckan

sen får jag läggas på en bår...

 

 

Ja jag sänker mig själv innan jag ens provat.

Har man inget självförtroende så kan detta vara

en resa till månen i jämförelse.

 

 

Va tror ni, ska jag försöka ???

Av Michael - 11 december 2013 10:57

  Försöker komma igång med något vettigt att skriva men sitter mest och kollar bilder till bloggen. Fastnar på julbilder hela tiden och sen är man helt insnöad. Återgår till något annat, sonen har nyss återgått till skolan efter att ha varit hos tandregleringen. Det byggs upp en tandställning som ska färdigställas i januari...



Ska försöka sysselsätta mig en kort stund sen se om jag kan starta med utsidan, baka bullar med frugan och sen kommer sonen hem då ska jag försöka få han på bättre humör med att göra klart pepparkakshuset... Han var inte så vidare nöjd med att återgå till skolan men han hade inte ont utan va bara trött så han fick stanna några timmar till ansåg frun...



 

 

 

Vandrar vidare....  




  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards