•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Michael - 31 december 2013 17:27


 

 

 

 

Trodde på en tur in till stan.

Kände bara plötsligt hur allt bara rann ut i sanden.

Sonen ville inte och jag kasta mig på sängen.

 

 

Hustrun skulle handla men kanske

tog sig en egenstund i stan med någon annan och kollade

på fyrverkerierna vad vet jag.

 

 

Stänger av datorn och kryper ner i sängen igen.

Hoppas ni får ett härligt firande...

 

 

 

 

 

Av Michael - 31 december 2013 11:55




Minns inte allt dag för dag som skett under året.

Har haft många motgångar, lång sjukskrivning och hur dumt det

kan tänka sig låta så har det negativa överglänst det positiva.

 

 

Vissa ljusglimtar kommer sätta sig på näthinnan för jag har

som sagt inte bara haft dåliga dagar..

Jag planerar mer än jag kan ta hand om.

Hoppas att det nya året har fler roliga saker att skriva om.

 

 

Sitta så här och reflektera om året som varit så kommer tårarna

rullande och det gör ont. Jag vill så mycket...

Vill ha mina vänner närmare, vill ha mitt liv tillbaka, vill ha min hälsa tillbaka

och vill ha min mamma vid min sida.

 

 

Tur det går program på tv nu så jag slipper

masskera mina tårar. Kan ärligt talat inte förklara varför

jag anser mina tårar är in svaghet.

 

 

Ska försöka rå om mig själv lite mer.

Sätter andras välmående före mitt egna.

Önskar er alla ett riktigt

 

 

GOTT NYTT ÅR

 

 

                 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards