•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Michael - 29 december 2013 02:17





Förvandlas lätt till mardrömmar.

Mardrömmar kan hålla mig vaken länge.

Mina tanker håller mig vaken längre...

 

 

Ena stunden har jag all energi och mer därtill.

Sen i nästa stund förstörs humöret, glädjen sinar och sakta försvinner.

Inatt blir det soffläge i vaket tillstånd.

 

 

Ska man sen om några timmar ha någon som helst

ork att möblera nya kontoret får jag troligen söva ner mig själv.

Får hoppas innerst inne att denna veckan som kommer rasar samman.

Intalar mig själv att mina böner ska gå i lås.

 

 

Julen var positiv trots skitväder.

Firade 2 jular så julmat är inget jag tänker på mer.

Speciellt inte KÖTTBULLAR för det dröjer ett tag nu tills nästa gång.

Hoppas ni haft en trevlig jul och får ett lika trevligt nyårsfirande.

Kommer somvanligt inte köpa raketer utan tar mig till centrum och ser på

fyrverkerierna där sen hem och avnjuta en god middag.

 

 

Sköt om er......

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards