•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Michael - 4 oktober 2015 19:36

  Imorgon 15:00 blir det till att bli roastad på psykrehab i Uddevalla. Diagnosen skall fastställas och det kommer nog ta några timmar.

Meningen var att närstående skulle deltaga eftersom enligt dom kunde det behövas.

Kan inte med att utsätta någon för det sen ska frun vara bortrest halva veckan.

 

 

Hoppas man kan gå vidare efter detta. Kanske inte går med ljusets hastighet

så några större förhoppningar har jag inte haft men nu får jag ett svar som jag sökt i så många år och kanske borde sökt för länge sen.Med facit i handen skule jag har sökt reda på svaren kanske redan under skoltiden för då var det nog som värst.

 

 

Då kunde jag inte hantera det utan tog händerna till hjälp med att få ut ilska, frustration och var nog i slagsmål varje dag både i skolan och hemma. Alltid visste man var mina knappar satt och visste hur det skulle utnyttjas. Men men det ska väl bli bra i slutet annars försvinner det när man lämnat jordelivet så jag får göra det bästa av situationen tills dess...

 

 

MDT 2016

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards