•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Michael - 9 oktober 2015 14:06



Var tvungen att kolla datumet flera gånger.

Det var inte den 13:e utan tyvärr den 9:e och inte nog med att nästa

månad samma datum är min mamma´s dödsdag utan när man klev ur

sängen började allt strejka direkt.

 

 

Foten värker, vristen värker, mitt knä låser sig, låret krampar och höften

ömmar så man går som di säjjer i Värmland "en spatte anka"

Stel i hela kroppen och sen förkylning läggs på detta.

 

 

Inget fredagsmys för min del inte.

Dagen kunde inte startat sämre och några jävla kryckor

ska jag inte ha och nej jag söker inget medlidande utan är mer förbannad

på mig själv.

 

 

Nu kan dagen bara bli bättre hoppas jag.

Drygt 4½ timma till hockey och sen får kvällen ta slut så jag kan

krypa ner och vila bort det onda om de nu går.

 

 

Kom igen nu "Jinx" lämna ut dina tankar vännen :)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards