•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Michael - 18 oktober 2015 17:18



Dels så är det kvällen som lockar minst.

Men först på morgonen blir det fotvård på NÄL

sen hem och städa eftersom frun ska ha... (klarar inte av att säga utan att rysa)

 

 

 

 

17:45 ska jag vara på Uddevalla sjukhus igen.

Denna gången ska jag göra en ny ögonskiktsröntgen. Oskön känsla och den som

gjort den vet hur obehaglig den verkligen är.

 

 

Sen när man kommer hem är det fullt pådrag.

Glada, fnittriga damer som sitter förväntasfulla på mat, dessert och hopp

om att vinna på vinlotteriet. Fruns tur att bjuda deras smaklökar på något

gott medans jag och sonen får äta "left overs" hahaha...

 

 

Men men nu ska jag hålla frun vid medvetande efter att ha lagat mat.

Hon ska göra Julstrumpor, hosta sönder lungorna och vila mellan stunderna

så hon orkar med.

 

 

Önskar en fortsatt skön söndag...

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards