•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av Michael - 21 oktober 2015 20:02



Ja herregud !

 

 

Vilken kväll det var och hon samlade hela familjen förutom sonen då.

Jag kunde inte ens hålla mig undan utan när dottern med bihang

kom för att beskåda så gick jag ner och där stannade jag tills dom gick.

 

 

"The main event" var allas Helene och dottern var glad

men hade lovat henne att spela luftgitarr så skulle Helene headbanga.

Kanske var lika bra det inte skedde då hade hon tappat raggsockarna.

 

 

Maten var uppskattad (varm smörgåstårta) och efterrätten tackade jag nej till.

Det var en kladdkaka med vitchoklad, hallon, björnbär & grädde och det var ordentligt sötsliskigt att jag verkligen undvek den.

 

 

Som Helene fastslog redan innan festligheterna så vann inte hon

utan Svärmor fick 1:a pris till stor belåtenhet.

Har utlovat ett tröstpris till henne, hon skulle ha Zlatan liggande så de får vi ordna

tycker jag eller?

 

 

Heipa !!!

Hej hej...

Ciao...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards